Bezorgtijden rondom feestdagen


Kerstmis en de jaarwisseling staan voor de deur en alle voorbereidingen daarvoor zijn in volle gang. Omdat ook wij tijdens deze feestdagen gesloten zijn, even een aantal praktische zaken voor u op een rij.
 

Kerstmis
Op vrijdag 22 december zijn wij tot 17.00 uur bereikbaar voor bestellingen. Op maandag 25 en dinsdag 26 december zijn wij gesloten.
 

Oud & Nieuw
Op vrijdag 29 december zijn wij tot 17.00 uur bereikbaar voor bestellingen. Deze bestellingen worden op dinsdag 2 januari bezorgd. Bestellingen na 17.00 uur worden op woensdag 3 januari bezorgd. Op 1 januari (Nieuwjaarsdag) zijn wij gesloten.
 

Digitaal bestellen
Tijdens de feestdagen kunt u uiteraard wel via mail of webshop bestellen. De eerstvolgende werkdag zullen wij uw bestelling echter pas verwerken.
 

Noodgevallen
Tijdens de feestdagen zijn wij bereikbaar voor noodgevallen. Mocht u met spoed materialen nodig hebben, dan kunt u ons noodnummer bereiken via 0800- 022 07 05.
 

Verwerking van uw bestelling
Bestellingen die op 22 december en 29 december voor 17.00 uur geplaatst zijn, verwerken wij nog dezelfde dag. Door de feestdagen vindt de bezorging echter later plaats dan dat u gewend bent. Om te voorkomen dat u zonder uw hulpmiddelen komt te zitten, raden wij u aan om nog voor de feestdagen uw bestelling te plaatsen. Voor een overzicht van bezorgdata bekijkt u de schema’s hieronder.
 

      - Indien u uw bestelling altijd door onze eigen vervoersdienst krijgt aangeboden:


U bestelt op

1e keer aangeboden

Indien nodig 2e keer aangeboden

Vrijdag 22 december tot 17.00ur

Woensdag 27 december

Donderdag 28 december

Vrijdag 22 december na 17.00 uur t/m di 26 dec

Donderdag 28 december

Vrijdag 29 december

Vrijdag 29 december tot 17.00uur

Dinsdag 2 januari 2018

Woensdag 3 januari

Vrijdag 29 december na 17.00 uur

Woensdag 3 januari

Donderdag 4 januari


      - Indien u uw bestelling altijd door Post NL krijgt aangeboden:
       (Mits er geen vertraging is opgelopen i.v.m. de feestdagen)


U bestelt op

1e keer aangeboden

Indien nodig 2e keer aangeboden

Vrijdag 22 december tot 17.00ur

Zaterdag 23 december

Woensdag 27 december

Vrijdag 22 december na 17.00uur

donderdag 28 december

Vrijdag 29 december

Vrijdag 29 december tot 17.00uur

Zaterdag 30 december

dinsdag 2 januari

Vrijdag 29 december na 17.00uur

Woensdag 3 januari

Donderdag 4 januari



 

Bezorgtijden opvragen

Wordt uw pakket met onze eigen vervoersdienst geleverd, dan kunt u hieronder de geplande bezorgtijd opvragen aan de hand van uw postcode en huisnummer. Ontvangt u uw pakket met de post, dan is het op dit moment nog niet mogelijk om hier uw track & trace code op te vragen. Wij werken hier aan en dit moet op termijn wel mogelijk zijn.


Vraagt u de bezorgtijd op vóór 18:00 uur, dan verschijnt de bezorgtijd op het scherm van het pakket dat u diezelfde dag nog verwacht. Als u na 18:00 uur een bezorgtijd opvraagt, dan krijgt  u de geplande bezorgtijd van het pakket dat u die dag heeft besteld en dus de volgende dag bij u thuis wordt aangeboden.

Let wel: Hulpmiddelen die op vrijdag worden besteld worden op maandag bij u aangeboden. Als u dus de bezorgtijd op vrijdag na 18:00 opvraagt, krijgt u het tijdstip van levering op de maandag aansluitend!!

De bezorgtijd wordt op de minuut nauwkeurig aangegeven. Wij vragen u echter rekening te houden met een marge van één uur voor en één uur na het getoonde tijdstip. Het blijft natuurlijk slechts een indicatie omdat er altijd onvoorziene omstandigheden kunnen optreden. 

Bij het invoeren van uw postcode en huisnummer hoeft u geen rekening te houden met eventuele spaties.

Vul hier uw postcode en huisnummer in voor de levertijd van uw bestelling:

 

Postcode  
Huisnummer
 

Bezorgen in het buitenland

 
Hoogland Medical levert alleen in Nederland. Uitzonderingen hierop zijn cliënten woonachtig in België en Duitsland. Pakketten voor hen versturen wij per TNT Post: dit duurt gemiddeld 1 week.
Cliënten woonachtig in Kleve en omgeving krijgen hun pakketten met onze eigen vervoersdienst bezorgd: bezorging is de volgende werkdag.

Bent u op vakantie en u heeft te weinig hulpmiddelen meegenomen?
U kunt proberen de hulpmiddelen te verkrijgen bij de plaatselijke apotheek. Lukt dit onverhoopt niet, dan kunt u contact met ons opnemen en sturen wij de benodigde hulpmiddelen naar een adres in Nederland van familie of vrienden van u. Zij kunnen het vervolgens naar u versturen.
Lukt ook dat niet, dan sturen wij de benodigde hulpmiddelen rechtstreeks naar u. Echter, de kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening.