Topdrukte verwacht bij PostNL


11 november 2020


Black friday, Sinterklaas, Kerst, Oud & Nieuw... De feestdagen staan voor de deur. De leukste, maar ook de drukste tijd van het jaar. Door de aangescherpte coronamaatregelen in combinatie met de feestdagendrukte ziet PostNL een toename in het aantal pakketten dat verstuurd wordt. Wij vragen u daarom er aan te denken om ruim op tijd uw hulpmiddelen te bestellen, zodat u deze op tijd in huis hebt.


Daarnaast zijn ook wij  1e en 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag gesloten. We hebben daarom een aantal praktische zaken voor u op een rij gezet. Lees hier welke... 




Zowel via pc, tablet als mobiel bestel je jouw hulpmiddelen op een eenvoudige en gebruiksvriendelijke manier. Je bestelling staat namelijk al voor je klaar in ons ZorgInformatiePlein (ZIP). In een paar stappen heb je jouw bestelling dus snel geplaatst.


Inloggen ZorgInformatiePlein (ZIP)

 
Om een bestelling te plaatsen log je in via de link hieronder:

 ZORGINFORMATIEPLEIN





Ik heb nog geen inloggegevens

Wil je voor het eerst bestellen via ons ZorgInformatiePlein? Neem dan tijdens kantooruren telefonisch contact op met onze afdeling Customer Support voor meer informatie over jouw account en het activeren daarvan, via T: 0800 - 022 07 05 (gratis).
Indien je wel alvast wilt bestellen, dan kun je de bestelling doorgeven via E: bestellingen@hooglandmedical.nl

Extra voorraad hulpmiddelen wegens Covid-19

Er zijn cliënten die bezorgd zijn en ons vragen of wij extra hulpmiddelen kunnen leveren. Wij begrijpen die bezorgdheid, maar extra bestellen vanwege het coronavirus is niet nodig. Wij hebben voldoende voorraad hulpmiddelen. Ook fabrikanten geven aan geen problemen met de voorraad te hebben. Daarnaast is er geen sprake van stagnatie in de productie en het transport van hulpmiddelen. Er zijn momenteel geen voorraadproblemen en hamsteren is daarom niet nodig.